niedziela, 27 października 2013

Sezamie otwórz się ;P

 Dzisiaj podzielę się z wami sezamami:) Mam pewną klientkę,którą mogę nazwać już stałą klientką, ponieważ wróciła z kolejnym zamówieniem:) niebanalnym:) Dała mi kolejne wyzwanie, które do łatwych nie należało. Za pierwszym razem też łatwo nie było, ale lubię takie projekty, sprawdzam się przy nich. Jej pierwszy projekt jaki prosiła żebym zobiła to Dżonego Łokera na czapce dwustronnej polar - dzianina,dobrze, że na czapce, bo jakbym miała go zrobić w butelce, to musiałabym jej pustą butelkę dać, bo bardzo lubię łiskacze:)z kolą i cytryną...mniam:) Już nie pamiętam kiedy się z nim widziałam:) stare szkockie dziekańskie czasy:), tego Pana wtedy tam poznałam:), ale dzisiaj nie o nim, a o  ulicy sezamkowej. Miałam zrobić ciasteczkowego potwora czerwonego...więc zrobiłam:) hmm...z tego co pamiętam, a wujek Google mi przypomniał to tamten był niebieski, no chyba, że chodziło o Elma...Może ktoś z Was pamięta, co robił Elmo? Czym sięcharakteryzował, wiem, że był czerwony:)

Dwustronna czapka polar turkus - dzianina czarna z ręcznie malowanym motywem



Następną czapOlę jaką zamówiła moja zacna klientka to Dżoker na dwustronnej czapce polar - dzianina.


Dwustronna czapOla polar szary - dzianina czarna z ręcznie malowanym motywem.

Wcześniejsze zamówienie z Dżonym Łokerem :) Na zdrowie...
Dwustronna czapOla polar szary - dzianina czarna z ręcznie malowanym motywem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz