poniedziałek, 28 października 2013

Zoo zwiedzone, więc powstały nowe zwierzaki:)

Kolejne zwierzaki wyszły spod igły. Kot już był, ale jakoś smutno mu było, więć towarzysza mu zmajstrowałam z moją Elenką maszyną do szycia:) Według zasady jaką przyjęłam, że wszystkie zamawki będą się nazywały z Olkiem i miały sznurencje doszyte, to w przypadku tego kota się wyłamałam...nawet wąsó mu nie zrobiłam, wszędzie wąsy, bawet my na spotkaniu " Matki w sieci" ( opiszę to kiedy indziej) zapuściłyśmy na chwilę meszek. Kot mi się zbuntował i wylizał wązy razem z miską po mleku:)

Kot bez butów i wąsów. Możemy zrobić na zamówienie, nawet z wąsami i w innym kolorze :)

Będąc w ZOO nie spotkaliśmy zebry, chyba przeoczyliśmy jednego mieszkańca, więc oczami wyobraźni postanowiłam ją stworzyć. I oto i ona, a sznurencje razem z nią w postaci grzywy oraz ogona.


Zebra

Olek psa nie ma, więc kochana mamiczka mu uszyła :)
PiesOlek, różne rozmiary i kolory.

Całe ZOO można pozwiedzać na naszym profilu fb kOminOwO tO i OwO
Zapraszamy zatem, wejściówki na profil darmowe:) Zwiedać można 24h:)

Zoo0land
ZooOland różne rozmiary i kolory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz